Відомий полярник успішно завершив свою трансконтинентальну подорож

Проїхавши епічний шлях довжиною в 16 тис. км, знаменитий полярний дослідник Марек Камінський прибув до Японії. Його експедиція #NoTraceExpedition стартувала трьома місяцями раніше в Польщі і проходила на новому Nissan LEAF - найпопулярнішому електромобілі в Європі.



Відправним пунктом подорожі без шкоди для екології Марека стало польське місто Закопане. Маршрут пролягав через вісім країн і два континенти і включав в себе ділянки з різними дорожніми умовами. Марек проїхав всю Литву, Білорусь, Росію, Монголію, Китай, Південну Корею і фінішував в Токіо.

Принцип «не залишати слідів», що лежить в основі експедиції #NoTraceExpedition, переконливо доводить, що подорожі на транспорті з нульовими викидами можливі. Це хороший приклад для тих мандрівників, які хочуть відвідати найвіддаленіші куточки світу, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.


 
Марек - перший і єдиний чоловік у світі, який підкорив обидва полюси Землі протягом одного року. Але його подорож на електромобілі вийшла дуже вражаючою. Досить згадати форсування непрохідного бруду в Монголії і спроби знайти хоча б якесь джерело для зарядки батареї електромобіля в Росії!

Перші 16 тис. км не остудили запал Марека, оскільки він збирається знову сісти за кермо того ж самого електромобіля і повернутися на ньому з Токіо до Польщі.

Новий, на 100 відсотків електричний Nissan LEAF - це флагман стратегії інтелектуальної мобільності, розробленої Nissan. Прогресивні технології, застосовані в новому LEAF, піднімають відчуття від керування та володіння електромобілем на новий рівень. Завдяки новій акумуляторної батареї з віддачею 40 кВт.год і запасу ходу в комбінованому циклі 270 км, виміряного по-новому, наближеному до реальних умов стандарту WLTP, електромобіль Nissan пропонує покупцям надійність і хорошу динаміку.


Місія Марека - популяризація подорожей з турботою про навколишнє середовище, і в цій місії новий LEAF став для нього ідеальним помічником. Електромобіль має нульові викиди і обладнаний найсучаснішими системами, включаючи системи напівавтономного водіння Nissan e-Pedal і ProPILOT, істотно знижують навантаження на водія.


Марек каже про це так: «Для мене подорож - це не просто переміщення з пункту А в пункт Б, але ще і маленький, але важливий крок до підвищення екологічної відповідальності.»


«І на безкрайніх просторах Росії, і на грунтових дорогах Монголії, і на жвавих вулицях Токіо - скрізь LEAF був мені надійним помічником. Такі прогресивні системи, як ProPILOT, дуже виручали мене в складних ситуаціях, а проблеми з зарядкою LEAF вдавалося вирішувати навіть далеко від цивілізації з мінімальною інфраструктурою. »


«LEAF дав мені можливість здійснити подорож, як я і хотів, - не залишаючи слідів. І я сподіваюся, що це стане кроком вперед на нашому шляху до екологічно стійкої мобільності ».


Гарет Дансмор, директор Nissan Europe з виробництва електромобілів, додає: «Це подорож має продемонструвати, що електромобілі можна і потрібно використовувати для поїздок з комфортом на великі відстані без шкоди для навколишнього середовища. І Марек тільки що зробив це. Дорогу довжиною 16 тис. км непросто подолати на будь-якому автомобілі. І це показує, що ми можемо не мати шкідливого впливу на природу навіть в далеких поїздках. Ми сподіваємося, що подвиг Марека надихне багатьох інших подорожувати, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу, і більш повно використовувати потенціал електромобілів ».


Nissan LEAF - найбільш продаваний в історії електромобіль. З моменту виходу на ринок першого покоління LEAF в 2010 році продано вже понад 340 тис. Цих електромобілів. Новий Nissan LEAF, який доступний в Європі з жовтня 2017 року і якого вже продано більше 41 тис., Розвиває успіх свого попередника і закладає основу для екостійкого майбутнього, де нас чекає інтелектуальне управління потужністю, інтелектуальне водіння і інтелектуальна інтеграція.

Більш детальну інформацію можна знайти на сайті: https://newsroom.nissan-europe.com/ru/ru-ru