Nissan Micra для європейського ринку отримала оновлену техніку: замість 900-кубового турбодвигуна авто оснащуватиметься трициліндровим агрегатом об'ємом 1,0 л з технологією плазмового напилення на стінках циліндрів (як у Nissan GT-R).
Двигун 1.0 I-GT видає достойний показник у 100 к.с. та 160 Нм крутного моменту у варіанті з "механікою". Цікаво, що відтепер європейська Micra пропонуватиметься і з варіатором Xtronic, причому у цьому випадку віддача двигуна знижена до 144 Нм.
Існуватиме і "гаряча" версія Micra N-Sport з шестиступеневою МКП, літровий двигун якої матиме аж 117 к.с. та 180 Нм.
Попередні двигуни (трициліндровий атмосферник 1.0 71 к.с. та дизель 1.5 dCi 90 к.с.) пропонуватимуться клієнтам, як і раніше, тому можна сміливо стверджувати, що Micra матиме чи не найширшу моторну лінійку у своєму класі.