Через рік після старту продажів новий Nissan LEAF знову став бестселером

Через рік після появи на європейському ринку, новий Nissan LEAF лідирує серед моделей, які вибирають покупці, що бажають перейти на електромобілі (EV). 26 000 LEAF вже доставлені власникам і вийшли на дороги Європи.
Nissan LEAF, відзначений різними нагородами, очолює рейтинг продажів EV в Європі за кожен з восьми перших місяців 2018 року. На континенті кожні 10 хвилин продається один такий електромобіль.



Спустя год со старта продаж новый Nissan LEAF снова стал бестселлером - Nissan 

Потужне зростання продажів нового LEAF характерне для таких важливих європейських ринків, як Австрія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Португалія і Іспанія. У Норвегії Nissan LEAF піднявся в рейтингу і став бестселером 2018 року серед пасажирських автомобілів, випередивши всі інші моделі - як електричні, так і з двигунами внутрішнього згоряння.

До процесу «електрифікації» підключилися не тільки роздрібні, а й корпоративні покупці. В цілому, автопарки з усієї Європи придбали понад 8000 LEAF.


 

Новий Nissan LEAF успадкував таланти свого попередника, додавши до них останнє покоління інновацій, розроблених в рамках концепції Nissan Intelligent Mobility. Також, згідно з результатами випробувань за новітніми стандартами, LEAFполучіл «п'ять зірок» за безпеку в рейтингу Euro NCAP.

 

Nissan LEAF оснащений передовими системами допомоги водієві - ProPILOT і ProPILOT Park, які полегшують рух в транспортному потоці і процес парковки. Інноваційна система e-Pedal підвищує зручність і задоволення від водіння на новий рівень, дозволяючи водіям прискорюватися і гальмувати, використовуючи тільки одну педаль.

Гарет Дансмор (Gareth Dunsmore), директор відділення електромобілів Nissan Europe, сказав: «Оскільки інтерес до електромобілів стає дедалі більше, ми забезпечили людям як ніколи широкі можливості особисто випробувати і придбати новий LEAF».

«Плануючи розробку нового Nissan LEAF, ми хотіли створити автомобіль на основі думок понад 100 000 власників зі всієї Європи. Сьогодні такі відгуки, як «Мені подобається хороша прийомистість ... фантастична потужність ... з системою e-Pedal водити автомобіль дуже легко ...», - звичайна реакція наших недавніх покупців. Новий LEAF - це автомобіль, на який ви можете покластися і насолоджуватися життям день у день; і показники продажів відображають це », - додає Дансмор.

Nissan LEAF пропонується на 51 ринку і користується попитом по всьому світу. Успіх продажів нового електромобіля, в поєднанні з комерційними досягненнями його попередника, робить LEAF світовим лідером серед автомобілів. Всього з 2010 року продано понад 350 000 LEAF. Його «побратим» - семимісний легкий комерційний автомобіль e-NV200 - також демонструє потужне зростання продажів в Європі.


 

Крім того, з моменту початку продажів в 2010 році Nissan LEAF завоював більше 100 міжнародних нагород за свої достоїнства. Нещодавно на думку «L'Automobile et L'Entreprise» новий LEAF був визнаний кращим в категорії «Електромобілі / підзаряджатися від мережі гібридні автомобілі». Також LEAF назвали найкращим електромобілем на конкурсі Ecomotor Awards від El Economista в Іспанії. У Великобританії Nissan LEAF отримав титул кращого електромобіля в номінації «Автомобіль 2018 року» від 'What Car?

Nissan LEAF - символ концепції Nissan Intelligent Mobility, яка покликана трансформувати уявлення про водіння. Вона об'єднує три найважливіших компонента: «інтелектуальну потужність» (Intelligent Power), «інтелектуальне водіння» (Intelligent Driving) і «інтелектуальну інтеграцію» (Intelligent Integration).