Офіційний дилер Nissan на Закарпатті (03131)3-80-20


Повний привід та можливості Nissan Navara

Куди б Ви не їхали, незалежно від дорожніх умов в місті або полях, Nissan Navara пропонує 3 різних режими водіння:

  • 4WD High для легкого позашляхового водіння,
  • 4WD LOW для екстремального водіння по піску, снігу або глибокій багнюці,
  • 2WD-режиму для їзди по асфальту.

Також доступна опціональна блокування заднього диференціала. Завдяки системам допомоги при підйомі і спуску автомобіль готовий до будь-яких викликів, забезпечуючи відмінну тягу завдяки функції eLSD навіть в режимі 2WD з шинами без агресивного протектора.

new-navara-pic8

Режими водіння

2WD - ідеальний режим для асфальтованих доріг. Економічний і зручний. Просто переведіть селектор в потрібне положення.

rezhim-2wd

 

4WD HIGH - відмінний режим для легких позашляхових умов, таких як невеликий гравій, щільний пісок або бруд.

rezhim-4wdhigh

 

4WD LOW - режим призначений для екстремальних позашляхових умов: пісок, сніг, глибока бруд. Також він забезпечить вам зчеплення з поверхнею для перетину водних перешкод, виїзду на гору, спуску або підйому під ухилом.

rezhim-4wd low

Прохідність Nissan Navara

podyem-navara

Система допомоги при підйомі

Система Hill Start Assist допомагає автомобілю не скочуватися назад, коли ви стоїте під ухилом. Вона утримує гальма досить тривалий час, щоб ви спокійно перенесли ногу з педалі гальма на газ.

 

spusk-navara

Система допомоги під час спуску

Спуск по дуже крутому схилу не є проблемою для повнопривідної Nissan Navara. Система Hill Descent Control утримує постійну швидкість і гальмівне зусилля, допомагаючи Вам спокійно спуститися з будь-гори.

 

elsd-navara

Електронний диференціал обмеження ковзання

Якщо система ELSD (Electronic Limited Slip Differential) виявила прослизання колеса, вона автоматично його пригальмовує і направляє додаткову потужність на колеса, які мають більше зчеплення з дорогою. Ця система є частиною системи контролю диференціала підвищеного терня з електронним обмежувачем VDC.

zadnaya-podveska-navara

Електронне блокування заднього диференціала

Nissan Navara оснащується системою електронного блокування заднього диференціала, яка направляє рівні зусилля на обидва задніх колеса, підвищуючи таким чином зчеплення з дорожнім покриттям і допомагаючи Вам рухатися вперед.

5-ти важільна задня підвіска

Вперше на європейському пікапі з вантажопідйомністю в 1 тонну встановлена п'ятиважельна задня підвіска для версії Navara Double Cab. Це більш просунута технологія в порівнянні з традиційними листовими ресорами і забезпечує більший комфорт, корисне навантаження і керованість автомобіля.

5-ti-stup-podveska

Цілісна рама Navara - сила, якій можна довіряти

Nissan Navara 4 × 4 має повністю цільну сходову раму на відміну від тристоронньої канальної рами, як у деяких інших пікапів. Рама виготовлена з надійної сталі з високою міцністю на зусилля розтягування для поліпшення структурної жорсткості і більшої жорсткості при крученні.

rama-navara

Кут в'їзду - 32 °

Максимальна глибина броду - 600 мм

Кут з'їзду - 25 °

Мінімальний кліренс - 224 мм