Вас запрошує Horizon: «захоплююча подорож у світ дизайну Nissan Ariya»



Nissan висловлює свою подяку творцям інноваційного електричного купе-кроссовера Nissan Ariya у вигляді електронного журналу Horizon («Горизонт»), який розкриває історію дизайну цього унікального автомобіля.



Horizon - це цифровий журнал (Zine) з багатою колекцією історій, прекрасними фотографіями і ексклюзивним відеоконтентом. Horizon дає безпрецедентну можливість поглянути на концепцію автомобіля, що змінює правила гри. Журнал розкриває найдрібніші подробиці історії дизайну Ariya і показує, як починався процес його створення - під тим кутом, під яким його бачать команди професійних дизайнерів Nissan.

Horizon дозволяє заглянути в саме серце Nissan Design Europe з точки зору різних людей: від стилістів і менеджерів по колористиці до майстрів глиняного моделювання і розробників цифрових моделей. Історії з особистого досвіду, якими поділилися фахівці, розкривають їх мрії, джерела натхнення і творчі ідеї, втілені в Ariya: ми бачимо, як первісний ескіз трансформувався в докладно опрацьовану концепцію дизайну.

Світова прем'єра Ariya відбулася в липні, і з цього часу покупці по всій Європі з ентузіазмом зустрічають цей автомобіль: вже зареєстровано 10 000 чоловік. У п'ятірку міст, жителів яких найсильніше привернув новий електромобіль, увійшли Осло, Лондон, Хельсінкі, Париж і Мадрид.

«Можна сказати, що інновація - це погляд за горизонт; це дослідження меж технології і творчості з метою створення чогось нового і чудового. Саме цей аспект інновацій відображений в дизайні Ariya», - сказав Метью Уівер, віце-президент Nissan Design Europe.

Багатогранні подробиці народження дизайнерської концепції Ariya розкриваються перед читачем в серії з шести унікальних розповідей: від захоплюючих бесід між провідними стилістами до «щоденників дизайну» майстрів-творців автомобіля і міркувань про вплив японського мистецтва на дизайн автомобіля. Кожна з розповідей дозволяє ближче познайомитися з командною роботою, самовідданою працею і пристрастю, які допомогли Ariya стати новим символом стратегії Nissan Intelligent Mobility і автомобілем, що перевершує очікування покупців.

Ще яскравіше оживити захоплюючі історії допоможуть відеоролики, які можна переглядати як безпосередньо в електронному журналі, так і на каналі Nissan Europe на Youtube. Журнал буде випущений як в паперовому вигляді (обмеженим тиражем), так і в цифровому форматі, щоб порадувати європейських читачів.

«Ariya - це початок нової глави для Nissan, - продовжує Уівер. - Автомобіль представляє наш абсолютно нову стилістичну мову: японський футуризм, не підвладний часу. Ця філософія віддає данину поваги японським «генам» Nissan з його витонченою майстерністю виконання, але включає і нову перспективу, яка відображає наш погляд на «електрифіковане майбутнє».

«Nissan Ariya був створений завдяки старанній роботі і відданості справі команди з Nissan Design Europe з підтримкою колег з усього світу. За допомогою Horizon ми зможемо поділитися своїми знаннями про те, як цей погляд був в повній мірі реалізований в Ariya - і розповісти про те, що цей автомобіль значить для всіх, хто брав участь в його створенні. Ми сподіваємося, що наша розповідь дозволить людям з головою зануритися в новий, захоплюючий світ дизайну електромобілів».

Журнал Horizon можна читати тут, а відеоролики - дивитися на каналі YouTube тут.